11 Mac 2009

Curahan Rasa Cikgu Md. Nor

Kepada semua warga SKBT
yang dikasihi.

Assalamualaikum,

Tiada kata yang dapat menggambarkan perasaan saya ketika ini. Sememangnya saya berasa sangat sedih untuk meninggalkan kalian semua. dalam majlis tempoh hari,Saya menahan daripada menitis air mata tetapi hati saya tetap menangis.

Sebenarnya sudah seminggu sebelum persaraan, saya telah merasakan kesedihannya. Emosi saya tersentuh dan terganggu sehingga saya hilang selera untuk makan hingga ke saat ini.

Saya berasa seperti kehilangan sesuatu yang saya sayangi. Sukar untuk menggambarkan perasaan ini sebenarnya. Wajah-wajah serta character kalian masih terbayang-bayang di mata ini.

Mungkin kemesraan yang terjalin, kecaknaan dan saling menghormati antara kalian selama ini telah memukau hati dan mencuri perasaan saya.

Segala jasa, budi baik serta keikhlasan kalian tetap saya abadikan dalam hati ini. Selama lima tahun kurang lebih berada di sini banyak kenangan manis yang tidak akan saya lupakan sehingga keakhir hayat. Cenderahati yang saya terima daripada kalian akan sentiasa menjadi kenangan dalam hidup saya.

Saya berasa terkilan tidak dapat membalas budi baik kalian, semoga Allah sahaja yang mampu membalasnya.

Mohon kemaafan daripada kalian semua dan harapkan tiada titik noktah persahabatan diantara kita.

Doa saya agar kalian semua berjaya dalam mengejar cita-cita, insyaallah.
Sekian, terima kasih untuk segalanya.

Md. Nor bin Mohd
09.03.2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Sekolah

Foto saya
Kuala Telemong, 21210 Kuala Terengganu / Terengganu, Malaysia
SKM Mampu Cemerlang